Oriflame & Ny blogg

Vad Tycks om den nya bloggen?

Har ju alltid varit intresserad av skönhetsprodukter för att jag tycker det är kul. Har provat de mesta i märkes-produkter så man vet endel vad som funkar bra och inte. Just nu är jag väldigt inne på Oriflames produkter.

 

Dagens tips:

Är du naturligt blond så använd Honey Blonde Shampoo och balsam och framhäv det blonda. Finns även för mörkare hår. Fungerar verkligen. Tar bort missfärgningar i håret av ex, blekningar, färgningar och de missfärgningar vatten kan ge. Redan efter första anvädningen så märkte jag effekt. Jag hade färgat håret mörkare i vintras men ångrade mig och blekte tillbaks mitt ljusa hår men det blir oranga skiftningar i håret. Redan efter en gångs användning så försvann de :)  De för mörkare hår fungerar med. Min dotter är mörk och använder den för mörkt hår och håret får en mycket starkare färg och lyster.

 

Men använd den inte om du inte är naturligt blond och tror du ska få ljusare hår. Då får du gråa skiftningar i håret. Nått man inte vill :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0